Dlaczego koszulki z firmowym logo poza zwolennikami mają też pewną grupę przeciwników? Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że wiele zamawiających je firm zapomina o tym, jak ważna jest staranność ich wykonania. My wiemy, jak uporać się z tym problemem, a rozwiązaniem, jakie polecamy jest haftowane logo na koszulkach. Na czym polega jego wyjątkowość?
Haftowane logo zwraca na siebie uwagę z przynajmniej kilku powodów. Jednym z najważniejszych wydaje się być wyjątkowa staranność jego wykonania. Logo jest czytelne i nawet intensywne użytkowanie koszulki nie wpływa na nie w niekorzystny sposób. Co więcej, mamy do czynienia z mniej typową metodą nanoszenia logotypu na koszulkę, haftowane logo budzi więc zaciekawienie jako nowość, z która nie każdy miał wcześniej do czynienia.
Haft ma też wyjątkowo korzystny wpływ na czytelność samego logotypu. Pozwala na zawarcie większej liczby szczegółów, a jednocześnie nie wpływa negatywnie na sposób, w jaki postrzegamy koszulkę. Jest rozwiązaniem miłym dla oka, a właśnie ta cecha firmowego logo jest decydująca dla decyzji użytkownika o założeniu koszulki. Logo na koszulce to znakomity sposób na promowanie firmy sprawdzający się jednak wyłącznie wówczas, gdy koszulka jest rzeczywiście noszona. Przy rozwiązaniach niskiej jakości nie ma takiej pewności, w naszym przypadku jednak nie trzeba się o to martwić. Staranność haftowanego logo na koszulkach wpływa też na sposób postrzegania firmy, której znak rozpoznawczy jest wyrażony w ten sposób. I ona sama jest odbierana w bardziej korzystny sposób.